Zwroty
i reklamacje

Zwroty

Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że chcesz zwrócić zakupiony produkt to możesz to zrobić zawsze w przypadku zakupu obrusów w rozmiarach oznaczonych jako standardowe¹. Masz na to 14 dni od daty dostarczenia do Ciebie naszej przesyłki. Możesz zwrócić produkt kompletny i nienoszący śladów używania ponad użytkowanie niezbędne do stwierdzenia zgodności dostarczonego produktu z opisem.

Oferujemy także obrusy spersonalizowane – szyte dokładnie pod wymiar Twojego stołu lub ze specjalnym obszyciem. Takich obrusów nie możesz zwrócić, ponieważ są dopasowane specjalnie do Twoich potrzeb i ciężko byłoby nam je później sprzedać komuś innemu. Z racji, że jest to produkt spersonalizowany zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 nie dotyczy go prawo do odstąpienia od umowy².

Darmowy próbnik

Nie jesteś pewna/y wyboru danego wzoru?

Jak najszybciej dokonać zwrotu produktów standardowych?

  1. Pobierz formularz zwrotu, który jest dostępny poniżej
  2. Wyślij nam wypełniony formularz drogą mailową na adres: czesc@crata.pl.
  3. Wyślij nam paczkę ze zwracanym produktem wraz z dołączonym formularzem pod adres:
    Crata.pl
    Obozowa 43
    01-161 Warszawa
    tel. +48 579 928 396
  4. Pamiętaj, że:
    Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
    Nie pokrywamy kosztów zwrotu paczki.

Po otrzymaniu przez nas paczki możliwie jak najszybciej (maksymalnie do 5 dni roboczych) zwrócimy Ci pieniądze na wcześniej podany przez Ciebie nr konta.

Wypełnienie formularza nie jest konieczne do dokonania zwrotu, jednak znacznie przyspieszy jego realizację.

¹Obrus standardowy to obrus dostępny do wyboru na karcie produktów w rozmiarach oznaczonych jako standardowe (130×130 cm, 120×160 cm, 130×180 cm, 140x240cm), a także obrus ze standardowym obszyciem.

² Art 38. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (…) pkt . 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”

Reklamacje

Jeżeli otrzymałaś/eś wadliwy obrus oczywiście przysługuje Ci prawo do reklamacji. Staramy się, aby do takich sytuacji nie dochodziło, ale jesteśmy tylko ludźmi i czasem możemy coś przegapić 🙁

Możesz zgłosić reklamację, gdy nasz produkt:

  1. Jest niezgodny z opisem widniejącym na karcie produktu
  2. Nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnialiśmy
  3. Został wydany w stanie niezupełnym

W przypadku reklamacji, prosimy najpierw o kontakt  mailowy na adres czesc@crata.pl z opisem sytuacji. Zrobimy wszystko, aby jak najszybciej wyjaśnić problem.

Jak najszybciej złożyć reklamację?

  1. Pobierz formularz reklamacji, który jest dostępny poniżej .
  2. Wyślij nam wypełniony formularz drogą mailową na adres: czesc@crata.pl.
  3. Wyślij nam paczkę z reklamowanym produktem wraz z dołączonym formularzem pod adres:
    Crata.pl
    Obozowa 43
    01-161 Warszawa
    tel. +48 579 928 396

Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

Wypełnienie formularza nie jest konieczne do dokonania zwrotu lub wymiany, jednak znacznie przyspieszy jego realizację.

W przypadku uwzględnienia reklamacji zwracamy Ci koszty przesyłki, a także w zależności od tego co wybierzesz zobowiązujemy się do:

  1. Obniżenia ceny produktu lub
  2. Odstąpienia od umowy lub
  3. Wymiany towaru

Nieuwzględnienie reklamacji:

  1. Wiąże się z brakiem zwrotu kosztów przesyłki reklamowanego produktu;
  2. Możliwością obciążenia Klienta kosztami przesyłki zwrotnej produktu.